Da, cu totii am mai vazut, cel mai probabil, o versiune pe ecran mare (sau mic) a celebrei povesti a lui Louise May Alcott – dar niciodata una ca aceasta. Productia de stele a Gretei Gerwig da o noua viata familiei March, cu o regie inteligenta si priceputa, imagini superbe si spectacole de top din partea unei distributii care include Saoirse Ronan, Emma Watson, Laura Dern si Meryl Streep.
Acestea sunt filmele care trebuie vazute pe care trebuie sa le bifati de pe lista inainte de sfarsitul anului.
Perceptia ca aceasta drama din Primul Razboi Mondial, regizata si co-scrisa de Sam Mendes, a fost filmata intr-o singura imagine de lunga durata ar putea fi magie de film – desi magie foarte bine realizata – dar nelinistea ca povestea, despre doi soldati britanici care traverseaza teritoriul inamic, face o sarcina necesara, dar aparent imposibila, este reala. Vizionarea starului George MacKay manevrand obstacole mortale la fiecare pas face, fara indoiala, unul dintre cele mai tensionate filme ale anului, dar si unul dintre cele mai spectaculoase si placute.
Al doilea film al regizoarei si scriitoarei Lulu Wang prezinta o poveste profunda si emotionanta de dragoste si pierdere, dar nu este lipsita de momente grozave de umor. Dar asta nu este surprinzator cand consideri ca are in rolurile principale Awkwafina, un mare comic contemporan care straluceste si in momentele dramatice ale filmului. Si sunt o multime, avand in vedere ca The Farewell isi urmareste personajul in timp ce face fata vestii ca bunica ei este pe moarte – ceva ce familia ei nu intentioneaza sa-i spuna acelei bunici – si calatoreste la jumatatea lumii pentru a-si lua ramas-bun fara sa faca chiar asta. .
S-ar putea sa fie prea devreme sa spunem daca Lupita Nyong’o va castiga o nominalizare la Oscar pentru rolul ei dublu din acest mega-hit horror al regizorului Jordan Peele, dar nu exista nicio indoiala ca performanta ei – ca o femeie care incearca sa-si protejeze familia atunci cand lumea pare sa se apropie de sfarsit – este una dintre cele mai impresionante din an. Co-starurile, printre care Winston Duke si Elisabeth Moss, ofera spectacole impresionante si in filmul inspaimantator si incantator.
Cel mai recent de la regizorul Noah Baumbach ii joaca pe Scarlett Johansson si Adam Driver in rolul unui cuplu casatorit – ea este actrita, el este regizor – a carui relatie incepe sa se acru. Cei doi se despart atunci cand ea pleaca de la New York la LA pentru un loc de munca, iar orice bunavointa ramasa intre ei este pusa la incercare de un divort dificil si medvacancy.ru prelungit al carui singur avantaj ar putea fi introducerea unor persoane precum Laura Dern si Alan Alda in roluri secundare superlative.
Unul dintre cele mai agitate filme ale anului, acest thriller intens al regizorului sud-coreean Bong Joon Ho ( Snowpiercer , The Host ) a castigat Palme d’Or la Festivalul de Film de la Cannes din acest an — si din motive intemeiate. Filmul ciudat urmareste o familie saraca care intentioneaza sa lucreze pentru – si sa devina parte din – un clan mai bogat, urmeaza evenimente tulburatoare. Este un film despre clasa si despre disparitatile extreme ale vietii moderne, da, dar este, de asemenea, distractiv si infricosator.
Aceasta poveste a unui grup de dansatori din New York care incearca sa faca fata crizei financiare din 2008 inselandu-si clientii de mare viteza a fost unul dintre cele mai mari hituri ale toamnei si pe buna dreptate. Filmul, regizat de Lorene Scafaria, are de toate: mize mari, costume stralucitoare, dialog spiritual, multa inima si Jennifer Lopez in ceea ce ar putea fi cel mai bun rol din cariera ca lider al bandei. Daca exista o nebunie de blana supradimensionata in aceasta iarna, ii poti da vina pe Hustlers .
A fost un an grozav sa fii Renee Zellweger si o mare parte din asta se datoreaza acestui puternic film biografic Judy Garland. Filmul, regizat de Rupert Goold, il urmareste pe Garland in ultimele luni ale vietii ei, in timp ce interpreteaza ceea ce ar qna.yurbel.ru deveni spectacole legendare la Londra, se lupta cu demonii ei aparent inevitabili si se strange intr-o ultima casatorie cu un tip pe care abia il cunoaste. Filmul este vizual incantator si complet captivant, iar inceputul sau este electric in rolul ei. Nu e de mirare ca zgomotul de premii s-a dezvoltat de la premiera.
A fost o data… la Hollywood
Al noualea film al lui Quentin Tarantino acopera o multime de baze. Este o piesa de epoca despre modul in care industria cinematografica se schimba la mijlocul secolului XX; este o poveste despre Sharon Tate si familia Manson; este o elegie pentru idolul matineu; este o contemplare asupra unor mici decizii care schimba istoria; este o chemare de vite pentru descendentii de la Hollywood in parti mici. Dar, mai presus de toate, este o lucrare intinsa si convingatoare asupra careia nu toata lumea va fi de acord, dar care face o vizionare exceptionala si o conversatie si mai buna dupa aceea.
Debutul regizoral al Oliviei Wilde a reusit sa ia toate lucrurile care au facut grozav genul filmelor pentru adolescenti de o noapte salbatica de la inceputul vremurilor – cei mai buni prieteni, petreceri zgomotoase, primele iubiri, umor naucitor – si nu numai sa le stapaneasca, ci si sa tsxxue.com le stapaneasca. deci intr-un mod care se simtea inteligent, modern si proaspat. De asemenea, nu a stricat faptul ca distributia ei – inclusiv Beanie Feldstein, Kaitlyn Dever, Lisa Kudrow si Diana Silvers – a fost cea mai amuzanta a anului. Asteptati-va sa auziti despre Booksmart pentru tot restul acestui an si nu numai.
Acest thriller, regizat si co-scris de Neil Jordan, foloseste comoara internationala Isabelle Huppert ca o femeie care dezvolta un atasament neasteptat si periculos fata de o tanara prietena (Chloe Grace Moretz). Este neasteptat, mai mult decat un pic de campy si, incontestabil, inspaimantator.
Priveste acum
Cuplul casatorit din viata reala, Penelope Cruz si Javier Bardem, joaca in acest thriller al regizorului castigator al Oscarului Asghar Farhadi, care urmareste o femeie (Cruz) care se intoarce in orasul ei natal spaniol doar pentru a-si pierde fiica adolescenta. Este un film intortocheat, intunecat, cu momente de zgomot alb si spectacole knockout din partea principalilor sai.
Nu ne-a placut fiecare mare biopic rock ‘n’ roll care a fost lansat in ultimii ani (tuse tuse), dar Rocketman -ul lui Dexter Fletcher — care spune o versiune usor fantastica, delicios muzicala a povestii vietii lui Elton John cu Taron Egerton in rolul principal. — a fost o placere absoluta. Spune povestea plimbarii salbatice a lui John, de la un copil englez tocilar la un superstar de droguri (si nu numai), cu simtul umorului, un punct de vedere vizual puternic si cateva numere de dans de prima clasa.
Mindy Kaling a scris si a jucat in aceasta comedie inteligenta despre o legenda a unei emisiuni TV (Emma Thompson) care incearca sa-si prelungeasca data de expirare profesionala si, de asemenea, poate sa-si extinda IQ-ul emotional. Este clar si elegant si ofera o critica culturala atenta, fara a pierde sansa de a fi foarte, foarte amuzant.
Cel mai recent de la regizorul Florian Henckel von Donnersmarck este intr-adevar o privire de trei ore, in limba germana, asupra vietii unui artist (inspirat de Gerhard Richter) care a crescut sub dominatia nazista? Pariezi. Dar este, de asemenea, o explorare uimitoare din punct de vedere vizual, complet incantatoare a dragostei, pasiunii si a ceea ce inseamna sa aduci frumusetea in lume.
A numi acest film al regizoarei britanice Joanna Hogg o poveste de dragoste de la inceputul anilor 1980, pare ca il vindem mai putin. Da, este povestea unei tinere (o fantastica Honor Swinton Byrne) si a relatiei ei — in acest caz cu un dependent si un mincinos interpretat de Tom Burke), dar este si despre arta, prietenie, minciunile pe care le spunem familiilor noastre si ce inseamna sa te cunosti pe tine insuti. Este extrem de linistitor sa stii ca o continuare este deja in lucru .
Franz Rogowski si Paula Beer joaca in filmul lui Christian Petzold despre un barbat care incearca sa scape dintr-o Franta ocupata, care incepe sa calatoreasca cu hartiile unui mort – si se trezeste incurcat si cu sotia sa. Este un exemplu atent, complicat si palpitant de povestire magistrala, in care nimic nu este exact ceea ce pare si ceea ce pare familiar ar putea fi cel mai periculos lucru dintre toate.
Sigur, acest film final din seria Avengers este un film cu floricele de porumb cu buget mare, exagerat, conceput pentru a ne ademeni in cinematografele cool in zilele toride de vara. Dar este, de asemenea, o completare fermecatoare, stralucitoare si satisfacatoare la universul Marvel, care nu numai ca leaga capete libere din serie – care s-a intins pe mai mult de un deceniu – dar ofera si cateva momente noi cu adevarat impresionante. Este arta inalta? Discutabil. Dar pentru magia pura a filmului, Endgame ar putea fi filmul de invins al anului.
Elisabeth Moss nu este straina sa acorde o profunzime incredibila personajelor care, in maini mai mici, s-ar putea sa nu o primeasca. Abilitatile ei sunt la apogeu in Her Smell , filmul sincer si neiertator al regizorului Alex Ross Perry despre un star rock care este consumat de lupta dintre arta si exces. Este greu sa-l urmaresti pe Becky Something, http://lavamanos.info/preguntas/index.php?qa=user&qa_1=kevonalabv de la Moss, scapa de sub control si sa-si piarda stapanirea nu numai asupra talentului, ci si asupra familiei, prietenilor si carierei. Dar este o placere de netagaduit sa urmaresc o alta colaborare intre Perry si Moss, a caror munca impreuna ofera intotdeauna observatii iluminatoare si intrigante despre umanitate.
In anii care au trecut de la Downton Abbey , serialul de televiziune nu a fost difuzat, afectiunea noastra pentru familia Crawley si personalul lor (si casa lor, si cainii lor si asa mai departe) nu s-a stins deloc. Asadar, am fost incantati cand filmul Downton Abbey a fost lansat si ne-a oferit sansa de a ajunge din urma cu personajele noastre preferate, in timp ce conacul omonim este aruncat in furie din cauza unei vizite regale iminente. Si nu am fost singuri sa fim fermecati de film; a avut un weekend de deschidere urias si a devenit un blockbuster certificat. Poate fi o continuare cu mult in urma?
Cel mai recent de la regizorul Martin Scorsese il gaseste pe regizor reunit cu actori — Robert De Niro, Al Pacino, Joe Pesci — care au fost in unele dintre cele mai mari filme ale sale. Dar acesta nu este un turneu de reuniune. In schimb, saga mafiota de trei ore si jumatate a lui Scorsese primeste performante de top de la toate vedetele sale si ofera – pe langa toate bufniile mafiote pe care le-ai putea dori vreodata si o doza sanatoasa de umor – o convingatoare, atenta, si o privire meditativa asupra familiei, imbatranirii si a ceea ce lasam in urma.
Cel mai recent film al lui Pedro Almodovar urmareste un regizor (un genial Antonio Banderas, care a castigat premiul pentru cel mai bun actor pentru rol la Festivalul de Film de la Cannes din acest an) care seamana, ati ghicit, cu Almodovar insusi. In film, personajul lui Banderas se lupta cu dependenta, cu alegeri romantice proaste si cu o cariera oarecum dezactivata. Este un film clar, curajos si castigator, care prezinta semnele distinctive ale celor mai indragite filme ale lui Almodovar — culori stralucitoare, umor neobisnuit, un talent pentru povestile de familie — dar se simte ca un pas dincolo de ceea ce am vazut de la el inainte. (Intr-adevar, Banderas care interactioneaza cu Julieta Serrano, care joaca rolul mamei sale, face pentru unele dintre cele mai bune scene de familie ale regizorului.) Acest film este sigur ca va multumi fanilor de multa vreme si va converti orice nou-venit suficient de norocos pentru a da peste el.
Portretul unei doamne in flacari
Un artist trimis pe o insula de pe coasta Frantei? O tanara voioasa care rezista casatoriei pe care mama ei bogata a aranjat-o? O poveste de dragoste inflacarata intre cei doi? Ce nu este de bucurat la filmul lui Celine Sciamma – castigator al unui premiu pentru scenariul sau anul acesta la Cannes – care priveste o poveste de dragoste neasteptata, imposibila si palpitant la sfarsitul secolului al XVIII-lea.