Devenirea capabil de a redacta texte captivante care atrag trafic catre site-ul tau devine o competenta din ce in ce mai cruciala in peisajul afacerilor. Un numar din ce in ce mai mare de companii simt nevoia de a genera continut de calitate superioara, capabil sa implice cititorii, sa sporeasca gradul de familiarizare cu marca lor si sa faciliteze stabilirea unei legaturi atat cu clientii fideli, cat si cu potentialii clienti.

Indiferent daca optezi pentru angajarea unui copywriter profesionist specializat in continut SEO sau alegi sa creezi personal acest continut, este esential ca acesta sa aiba o intelegere clara a industriei tale si sa fie capabil sa se conecteze cu audienta ta. Exista diverse modalitati de a externaliza productia de continut – de exemplu, studentii frecventeaza serviciile profesionale de scriere de articole advertoriale pentru a obtine ajutor de specialitate, insa s-ar putea sa doresti sa dezvolti propriul continut adaptat pentru optimizarea in motoarele de cautare (SEO). In cazul in care decizi sa procedezi astfel, iata cateva sfaturi utile:

Principalele 7 greseli in redactarea continutului SEO

1. Insuficienta cercetare prealabila

Pentru a deveni un scriitor de continut SEO, trebuie sa stapanesti notiunile de baza ale optimizarii pentru motoarele de cautare – cum functioneaza si ce criterii urmaresc motoarele de cautare. Aceasta initiativa necesita investitie de timp in cercetare, insa timpul alocat va fi bine cheltuit.

2. Constructie neadecvata a continutului

Este de asemenea important sa analizezi continutul prezent pe site-urile competitorilor tai – cum este structurat continutul lor SEO? Ce strategii utilizeaza ei pentru a optimiza continutul in functie de criteriile motoarelor de cautare? Cu toate acestea, evita sa copiezi ceea ce fac altii. Motoarele de cautare vor identifica eventualele situatii de plagiat. Continutul tau ar trebui sa fie unic si specific pentru brandul tau.

3. Evitati greselile gramaticale

Cand cititi continut online, este posibil sa gasiti un numar surprinzator de greseli gramaticale simple. Acesta este un castig usor pentru tine. Daca gramatica si ortografia dvs. sunt corecte, Google va va recompensa cu o clasare mai buna.

Greselile simple de evitat sunt:

  • Lipsesc prepozitii, cum ar fi „lui, ea sau ea”.
  • Folosind verbe pasive atunci cand verbele active sunt mai potrivite,
  • Folosind prea multe numere sau statistici
  • Folosind termeni complicati atunci cand cuvinte simple ar fi mai bine

4. Umplutura de cuvinte cheie

O greseala foarte comuna si de baza este sa scrieti postari cu fraze repetitive, bogate in cuvinte cheie. Google va gasi acest lucru la o mila distanta. Asigurati-va ca continutul dvs. respecta cele mai bune practici SEO. Repetarea cuvintelor cheie si a frazelor cheie din nou si din nou nu este cea mai buna practica.

5. Continut plin de greseli de scriere.

Ortografia proasta va va afecta credibilitatea si va avea un efect negativ asupra clasamentului SEO. Demonstreaza-ti intotdeauna munca cel putin o data. Sau puneti pe altcineva sa o faca – de multe ori este mai usor sa descoperi greselile in munca altcuiva decat in ​​propria ta.

6. Titluri si subtitluri

Titlurile si subtitlurile sunt elemente de baza importante in copywriting SEO . Multi scriitori nu le acorda atentia pe care o merita, dar sunt indicatoare pentru continut si importante pentru SEO.

7. Continut vag sau inselator

Poate cea mai frecventa greseala pe care o fac scriitorii de continut SEO este lipsa de claritate. Continutul trebuie sa fie clar, concis si la obiect. Lipsa de concentrare in scrisul tau va fi pedepsita de catre cititorii tai (pur si simplu se vor opri din citit) si de motoarele de cautare (care nu vor sti sa-ti claseze sau sa clasifice continutul).

Deci, ce ar trebui sa faci in schimb?

Ne-am uitat la cele mai frecvente greseli pe care le fac oamenii. Sa aruncam o privire rapida la lucrurile pozitive pe care le puteti face pentru a va imbunatati continutul SEO. Primul lucru este sa intelegeti publicul tinta si datele demografice. Acest lucru va va spune despre ce sa scrieti si stilul de a scriea adopta. Al doilea lucru este sa acordati atentie elementelor de baza ale SEO. Oferiti Google si altor motoare de cautare informatiile de care au nevoie pentru a va indexa corect continutul. In al treilea rand, este, de asemenea, esential sa fii un membru activ al comunitatii online. Conecteaza-ti continutul cu altii si fa-i sa creeze un link catre tine. Cu cat esti mai activ online, cu atat blogul tau va avea mai multe sanse de a fi vazut de altii, cu atat vei atrage mai mult trafic si vei aparea mai credibil. Speram ca aceasta defalcare rapida a celor mai frecvente greseli facute de scriitorii de continut SEO este utila. Daca iei in considerare aceste linii directoare, nu vei gresi prea mult…!

Previous articleCum sa obtii mai multe recenzii Google cu ajutorul cardului NFC
Next articleReconstructie faciala complexa realizata de Dr. Turcu Eugen la Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni din Bucuresti